Vše o nákupu a GDPR

Způsoby a ceny doručení

Zboží zasíláme službou PPL:
Při objednávce do 3 500 Kč účtujeme 115 Kč (vč. dobírky a DPH 21%).
Při objednávce nad 3 500 Kč poštovné neúčtujeme.

Osobní odběr v hotovosti (nelze platba kartou):
Možnost odběru: po - pá 8:30 - 14:30
Místo odběru: DN FORMED Brno s.r.o., Hudcova 76a, 612 48, Brno (areál ORGREZ, naproti vozovny Medlánky)

Při objednávce do 10 hodin pracovního dne expedujeme zboží tentýž den a následující den je zboží doručeno. Součástí zásilky je faktura a dodací list.
Před převzetím zboží prosím zkontrolujte, zda je obal i výrobek neporušený (u balíku PPL je možná pouze kontrola obalu), v případě jakékoliv nesrovnalosti zboží nepřebírejte. Kontrola funkčnosti výrobku na místě není možná.

Jak zaplatit

Dobírka: Při přebírání zboží od řidiče dopravní společnosti nebo poštovního doručovatele platíte v hotovosti.

Osobní odběr: V sídle naší společnosti platíte při vyzvednutí zboží v hotovosti.

 

Záruka

Záruka na zboží je 24 měsíců. Pozor, při nákupu pro podnikatelskou činnost mohou platit odlišné podmínky. Záruční doba běží od převzetí zboží. Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít.

 

Vrácení zboží

Jak postupovat, když zakoupené zboží pro vás není to pravé a chcete ho vrátit v zákonné 14 denní lhůtě?
V případě, že jste spotřebitel, máte dle zákona č. 86/2012 Sb., § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží.
V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.

DN FORMED Brno s.r.o. má právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží, jako jsou například náklady na poškozený obal i přes to, že obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.
Pro dodržení 14 denní lhůty je rozhodující, kdy nám je doručeno odstoupení od smlouvy. Doručením se rozumí informace, že chcete od smlouvy odstoupit, případně samotné doručení odstoupení i se zbožím.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro vrácení zboží se počítá od soboty včetně).

Odstoupení od smlouvy musí být doručeno ve lhůtě, nestačí tedy jeho zaslání v poslední den lhůty.

Ke vrácenému zboží vždy přiložte dokument, který potvrdí u kterého prodejce jste zboží zakoupili. Usnadní nám to identifikaci daného zboží a urychlí vyřízení požadavku.

Jaké zboží nelze vrátit vůbec?
Podle písmena c), odstavce č. 8, §53, zákona č. 86/2012 Sb. v platném znění, nemůže spotřebitel odstoupit od smlouvy podle odst. č. 7 citovaného zákona, jedná-li se o dodávku zboží, které podléhá opotřebení.

Vysvětlení k výše uvedenému:
Pokud jsou zbožím pomůcky pro kojící matky tak jsou již prvním použitím kontaminovány a tudíž je z hygienických důvodů nesmíme nabídnout k dalšímu prodeji. Tzn. pouze nepoužité pomůcky lze vrátit zpět s nárokem vrácení peněz.

Zákazník obdrží zpět peníze nejpozději do 30 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět nebo bude uschováno na naši provozovně za manipulační poplatek ve výši 1% prodejní ceny zboží za den uschování (tento poplatek zahrnuje zejména manipulaci, prostor na uschování a pojištění cizích věcí movitých).

 

 

Podmínky ochrany osobních údajů - GDPR

 

 

I. Základní ustanovení

  1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je DN FORMED Brno s.r.o. IČ 46982604 se sídlem Hudcova 76a, Brno (dále jen: „správce“).
  2. Kontaktní údaje správce jsou
    adresa: DN FORMED Brno s.r.o.
    email: dnformed@dnformed.cz
    telefon: 532 198 888
  3. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
  4. Správce jmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.
    Kontaktními údaji pověřence jsou: Radomír Machala, gdpr@dnformed.cz, 532 198 877.

II. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

  1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
  2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

III. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

  1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
    - plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
    - oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
    - Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.
  1. Účelem zpracování osobních údajů je
    - vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
    - zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.
  2. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.

IV. Doba uchovávání údajů

  1. Správce uchovává osobní údaje
    - po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).
    - po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 5 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.
  2. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

V. Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

  1. Příjemci osobních údajů jsou osoby
    - podílející se na dodání zboží (PPL) / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,
    - zajišťující služby provozování e-shopu (Shoptet) a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu (Google,Seznam),
    - zajišťující marketingové služby
  2. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.

VI. Vaše práva

  1. Za podmínek stanovených v GDPR máte
    - právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
    - právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
    - právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
    - právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
    - právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
    - právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.
  2. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

VII. Podmínky zabezpečení osobních údajů

  1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
  2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména hesly a šifrovaném zálohování a fyzickém zabezpečení prostor zámkem.
  3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

VIII. Závěrečná ustanovení

  1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

 

 

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.5.2018.